A Víziszínpad – prológ című írás olvasottságából és a hozzászólásokból azt a következtetést vontam le, hogy nem csak a newjság szerkesztőjét érdekli ez a beruházás, ami Szarvasnak egy újabb arcot is adhat majd, hogy nyitottam egy új dossziét, amibe összegyűjtöm az ezzel kapcsolatos információkat.
Meggyőződésem, hogy addig kell orrhossznyi előnyre szert tennünk a konkurens településekkel a turistákért folytatott harcban, amíg azok siránkoznak, hogy felére csökkentek a vendégéjszakák száma. Ehhez kell majd társítani egy dinamikus városmarketinget is persze, dinamikusabbat, mint ami most nincs, hogy a nézőtér ne kongjon.
Remélhetőleg kalandozásaink során kérdést kaphatnak az örök kritikusok is arra, hogy mit miért, mennyiért, miből.
Bemelegítésként nézzek meg madártávlatból a hogy fog kinézni a beruházás a jövő nyáron, mikor kizöldül minden! Hamarosan folytatjuk, megkérdezzük a beruházót, a kivitelezőt és a tervezőt is.
{youtube}i4ipRk21OE0{/youtube}
{jomcomment}