A hazai pulyka- és baromfipiac meghatározó vállalataként ismert Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. a tavalyi Magyar Brands elismerés után idén elnyerte a Business Superbrands díjat is. A Gallicoop azon kevés élelmiszeripari vállalatok között van, amely idén kiérdemelte a legkiválóbb üzleti márkáknak járó elismerést.
Idén hatodik alkalommal ült össze a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. idén elnyerte a Business Superbrands 2013 elismerést, ezzel bekerült Magyarország legkiválóbb B2B márkái, üzleti kiválóságai közé.
A Gallicoop elnök-vezérigazgatója, Erdélyi István a díj kapcsán úgy nyilatkozott, hogy „nagy megtiszteltetés számunka a díj, amely úgy gondoljuk egyfajta visszaigazolása eddigi munkánknak, hiszen mindig is azért dolgoztunk, hogy a legjobbak legyünk. A célunk továbbra is az, hogy a legjobbak között legyünk, ezzel megkönnyítve a fogyasztók választását, valamint példát mutatva más vállalkozások számára.”
A Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. (www.gallicoop.hu) a baromfiipar egyik meghatározó szereplőjeként Magyarország piacvezető pulykafeldolgozó vállalata és jelenleg a legnagyobb, vertikális pulykahús termelő integrációjával rendelkezik. Ma a cég többségi (85%) magyar tulajdonú zártkörűen működő részvénytársaság. Az eleinte kizárólag vágóhídként működő szervezet folyamatosan szélesítette tevékenységi körét, hogy a munkafolyamat minden lépését ellenőrizni tudja „az óltól az asztalig”. A zöldmezős beruházás célja a zárt rendszerben megvalósítható pulykatenyésztés megszervezése, az ehhez szükséges alapanyag biztosítása, illetve a feldolgozás, a húskészítmény-előállítás és az értékesítés megvalósítása. 1989-es megalakulása óta folyamatosan növeli pénzügyi (2012-ben nettó értékesítési árbevétele meghaladta a 32 milliárd forintot) és szakmai eredményeit (pl. Kerékpáros Munkahely Díj, Szívbarát Munkahely Díj, Magyar Brands 2012). A vállalat több mint kilencszáz embernek ad munkát és így biztos megélhetést a régióban.