Holnap hirdetik ki a Turizmus Trend Magazin és a Kreatív Magazin közös, Gastro Design című pályázatának az eredményeit. A két lap a turisztikai és a vendéglátóipari szakma két meghatározó kiadványa, így az általuk odaítélt díjaknak súlya van.
Az országos versenyen különböző kategóriákban díjazzák az egyes vendéglátóipari tevékenységet végző vállalkozások munkáit, így vendéglátóipari egységeket díjaznak külső és belső megjelenés alapján, honlapokat, valamint vendéglátóipari kiegészítőket, mint pl. a poharakat, tányérokat, különböző reklámanyagokat.
A Szent András Sörfőzde két kategóriában pályázott, belső tér és kiegészítők kategóriájában. Az előzőben nem jutottak be a legjobbak közé, de kiegészítő kategóriában viszont viszont meghívták őket a holnapi eredményhirdetésre.
– Belső megjelenésében a Szent András Söröző Pesten ez egy átlagos helynek számít, ezért nem volt meglepetés, hogy ott nem kerültünk a legjobbak közé – mondta Bukovinszky Béla, a sörfőzde tulajdonos-vezetője, aki tisztában van a vendéglátás mai trendjével, de cseppet sem elégedetlen, mert a kiegészítők kategóriában viszont bejutottak a legjobb három közé. – Már az is nagy dolog, hogy eljutottunk ide, ami beleillik abba a sorba, ami kezdődött azzal, hogy neveztünk a Pakk Csomagolásdizájn Versenyre, ahol kategóriagyőztes főíjasként végeztünk a Szent András Sörfőzde új palackdizájnjaival. Ott közel ötven induló közül mindössze hárman érdemeltük ki a Kategóriagyőztes Fődíjas címet, köztük a Szent András Sörfőzde – mondta Bukovinszky Béla.
Új nap, új tét, új nyeremény. Reméljük egy újabb elismerő oklevél kerül fel holnap a Szent András Sörfőzde kimérésének a falára!