A Körös-menti Turisztikai Egyesület (TDM) Békés megyéből, de a Dél-Alföldről is egyedüliként jutott a Turizmus Trend szaklap által meghirdetett Iránytű 2015 turisztikai kommunikációs verseny döntőjébe, és szerezte meg a negyedik helyet. A szarvasi központú turisztikai egyesület olyan nevezőkkel együtt került a döntőbe, mint a Magyar Bocuse d’Or Akadémia a magyar csapatot és a hazai gasztronómiát népszerűsítő kampánya vagy a Nyitott Balaton kampány.
A versenyen az elmúlt év legjobb turisztikai kommunikációs kampányait, kiadványait és turisztikai kommunikációs projektjeit értékelte és jutalmazta a turizmus szakma elismert szakembereiből álló zsűri.
A Körös-menti TDM az elmúlt évben több médiatípusban párhuzamosan zajló aktivitásait nevezte az integrált kampányok kategóriájában, amely a verseny egyik legnépesebb kategóriájának számított. Nagyon erős versenyben jutott a döntőbe, és szerezte meg végül a negyedik legjobbnak járó elismerést a Szarvas, Békésszentandrás, Kondoros és Csabacsűd népszerűsítéséért dolgozó szervezet. A Békés megye turisztikai életét egyedüliként képviselő szervezet tavalyi kampányának része volt többek között a régió gasztronómiai sokszínűségét népszerűsítő Gasztrocsütörtök sorozat, amely a Körös-menti Kvízórához hasonlóan közösségi médiafelületeken zajlott.
A Körös-menti TDM 2014-ben jelentősen növelte média-megjelenéseit, többek között ennek is köszönhető, hogy az elmúlt esztendőben mintegy 10 százalékkal emelkedett Szarvason a vendégéjszakák száma.