Uborkaszezon van. Tényleg nem történik semmi az országban a Szigeten és a Vízi Színház esti előadásain kívül így, nyáridőben, 37 fokban. Elfogyott mainstream magyar médiának a kerítésből meg a menekültekből képzett biztonsági tartaléka, így egy magaslessel Szarvas fel tudta küzdeni magát az Index vezető hírévé. 15 perc hírnév mindenkinek jár, mondják, de annyira semmi sem történik, hogy nekünk ennél több jutott, még délután is a második blokk első helyén figyelt az a cikk. Pedig már sejtik, hol keressék Marcsikát.
Vajon hányan lehetnek, akik tudtak a magaslesről, ami az Index címlapján fogadta ma az országot, és hányan, akik tudtak róla, és borzolta a kedélyeiket?
Mi a kínosabb? Az, hogy jó magyar szokás szerint olyan e-mailről ment az ötlet, ami mögött névtelenségét megőrizni kívánó személy áll, vagy az, hogy egy ilyen forrásból érkező levélre ugrik rá Magyarország legnagyobb látogatottságú bulvároldala.
Vagy az, hogy elmentek több 5 méternél magasabb, említésre méltóbb épület, pl. a Vízi Színház mellett is? Pedig azon is állt egy öt méternél magasabb vázszerkezet ideiglenesen, ami az akrobatákat is kiszolgálta tegnap. Lehet, hogy azt nem jelentette be senki e-mailben. Esetleg megnézhették volna az előadást, és írhattak volna arról. Az idő is sokkal jobb volt, mint napközben a pusztán. Ráadásul nem kellett volna engedély nélkül magánterületre bemennie, amivel még az is lehet, hogy megsértett egy-két magántulajdonhoz fűződő jogot.
Vagy a horgászhagyományokkal bíró Index kapott a lehetőségen, hogy két civakodó társaságon keresztül beszóljon a vadászoknak egyet? Félreértés ne essék, nem egy elsőgenerációs divatvadászjelölt felvételi kérelmét olvassák, nem akarok belépni egy vadásztársaságba sem. Távol áll tőlem az, hogy olyan állatot öljek, amit akarok megenni. Kivételt képeznek ez alól a vándorpatkányok, amik alkalmanként beköltöznek egy farakásunk alá, mi meg megteszünk mindent, hogy kiköltöztessük őket. Élve vagy halva.
Kellene már végre egy olyan, független magyar hírportált, ami nem bulvárból, más kárából kíván nézettséget generálni, ahogy tette volna azt szeptemberben az egyik kereskedelmi tévé, ami csak azért jött le egy photosoppolt kép alapján, hogy lefilmezze, hol jetskiztek a fiatalok az ominózus felhőszakadás után.