A Körös-menti TDM és a Körösvölgyi Állatpark vitte Szarvas hírét a Budapesti Utazás Kiállítás mintegy harmincötezer látogatójához. Idén is népszerűnek bizonyultak a „Körösök szívének” turisztikai célpontjait bemutató pultok az ország legnagyobb utazási seregszemléjén.
Rendkívül sok látogató kereste fel a szarvasi régió turizmusának legjelentősebb szereplőit bemutató standot a 2016. március 03. és március 6. között megrendezett Budapesti Utazás Kiállításon.
A Körös-menti Turisztikai Egyesület (TDM) és a Körösvölgyi Állatpark standja idén is népszerű eleme volt hazánk legnagyobb turisztikai seregszemléjének.
Az idei évben a Szarvast és térségét képviselő Körös-menti TDM és a Körös-Maros Nemzeti Park a Dél-Alföldi RMI standján mutatta be a térség értékeit. Az együttes megjelenés idén is meghozta a sikert a kiállítóknak: a „Körösök szívének” standjához több ezren látogattak el a kiállítás négy napja alatt.
A Körös-Maros Nemzeti Park legújabb nevezetessége a Körösvölgyi Állatpark aratta a legnagyobb sikert, sőt a helyszínen megrendezett nyereményjátékán még a tavalyinál is többen vettek részt. Az ezért folyó versengéshez a kiállítás ideje alatt mintegy félezer látogató csatlakozott.
A kiállításon megfordult több tízezer látogató közül sokan keresték az olyan aktív kikapcsolódási lehetőségeket, mint a kajakozás, kenuzás, horgászat, kerékpározás, valamint nagy igény mutatkozott a térség vízparti szállásaira, és nagy volt az érdeklődés a szarvasi Vízi Színház programjai iránt is.
Úgy gondoljuk, hogy az online marketing egyre zajosodó világában, igenis törekedni kell a kreatív megoldásokra, mert különben beleveszünk a tömegbe. Régebben online megjelenni maga volt “a különbség”, ma azonban ez már nem különböztet meg. A trendek ellenére mi fontosnak tartjuk, hogy a számítógépektől felkelve, az “offline” világban is híreljük városunk és környékének szépségét, kikapcsolódási és aktív pihenési lehetőségeit, továbbra is nagy hangsúlyt fektetve dinamikusan fejlődő kerékpár-, gyalog- és vízi turizmusunkra.