Menu
in ,

És hogy kerül a sneaker a színpadra?

Trunk Tamás (Fotó: Babák Zoltán)

Trunk Tamás (Fotó: Babák Zoltán)

Hogy kerül a sneaker egy színpadra teltházas nézőtér mellett? Valahogy így: A Körös-menti Turisztikai és Kulturális Egyesület titkára, Mihály Mariann fiától, Boldizsártól hallott Trunk Tamásról. Rákeresett, majd megkereste Bíró Gyulát, a Gál Ferenc Főiskola Szarvasi Gyakorló Általános Iskola igazgatóját, hogy mi lenne ha… Az iskola igazgatója az ügy mellé állt azzal, hogy legyen ez a Kamaszegyetem előadása. Nagyjából ennyi egy teltházas előadás receptje, amire a többi szarvasi iskolából is jöttek érdeklődők, de még Orosházáról is érkeztek egy busznyian.

Így került a sneaker a egy színházteremnyi figyelő tekintetének kereszttüzébe mintegy másfél órára, amit a vendég, Trunk Tamás, a népszerű vlogger, influencer ki is használt, és kirobbantotta a sneakerforradalmat.

Akkor sorban. Az influencer olyan személy, aki befolyással bír a többiek ízlésére, véleményére. A mai marketing kedvelt eszköze, hogy influencerekkel reklámoznak termékeket. A jó hír az, hogy mindannyian influencerek vagyunk. Ki többé, ki kevésbé. Tomi már 15 évesen többé.

A vlogger hosszabb-rövidebb videókkal igyekszik elérni célközönségét, követőit, feliratkozóit pl. Youtube-csatornáján. A video és a blogger szavak összeillesztéséből alkotta egy pihent.

Van egy rossz hírem az idősebb korosztálynak: az összes utcai használatú gumitalpú edzőcipőt kivonták a forgalomból. A jó hír, hogy itt van helyette a sneakert aminek magyarul talán az utcai használatú gumitalpú edzőcipő meghatározás felel meg. Szóval sneaker.

Trunk Tamás. Síversenyző, korosztályos válogatott síelő, magyar bajnok. Olyan iskolába jár Alsó-Ausztriában, ahol síelést és gazdasági ismereteket oktatnak. Őt ez a kettő érdekli, így ez az iskola neki telitalálat. Egy zágrábi síversenyt mondott le a szarvasi előadás miatt.

Meglehetősen old school módon, egy könyvvel kezdte pályafutását (most 15 éves!), ami a Z-generációról szól “Márkák. Sneakerek. Z Generáció” címmel. Előadásokat tart korosztályának, illetve a gyerekeikkel való kommunikáció szándéka mellett makacsabbul kitartó szülőknek. Miután úgy érezte a könyv után, hogy maradt még közlendője, jött a vloggerkedés. Van egy Youtube-csatornája 21 ezernél is több feliratkozóval, amin cipőkkel és divattal, illetve az ehhez esetlegesen kapcsolódó témákkal foglalkozik. Nagyon sokszor felnőtt marketing-szakembereknek is tart előadást, de jobban örül, ha a korabeliekkel beszélgethet. Mindent élvez, amit csinál. Jól érzi magát a bőrében. 15 évesen elérte az életművész kategóriát.

– Nagyon szeretem ezt csinálni. Mindenkinek azt tanácsolom, ha ti is bele szeretnétek kezdeni valami ilyesmibe, például Youtube-ozni akartok, azzal foglalkozzatok, amivel szerettek. Ez nagyon átlagosan hangzik, de akkor lehet az embernek sikere, ha hitelesen jön az egész, nem görcsösen – foglalta össze a fiatalok számára sikerének titkát Trunk Tomi.

Reméljük, hogy ezeket a legfontosabb mondatokat nem felejtik el később sem a nézőtéren ülők, és tényleg igyekeznek úgy alakítani az életüket, hogy azzal foglalkozhassanak, amivel szeretnének! Arra, hogy meg lehet csinálni, nagyon jó példa volt egy élő életművész, Trunk Tomi.

Exit mobile version