“Nekünk mindig van kész tervünk”, idézte Babák Mihály polgármestert távollétében helyettese, Molnár Etele. Az Erzsébet-liget melletti útra is volt, így, amikor megnyílt a belterületi közutak fejlesztésére a lehetőség, csak be kellett azt adni.
A feladatra Szarvas városa nyert 32 millió forintot. Ebből 345 méter hosszon 5,5 méteresre szélesítették az utat, illetve teljes hosszában újraaszfaltozták. Az Erzsébet liget oldalában 30 autó parkolását lehetővé tevő zúzottköves parkolókat alakítottak ki, míg a sportpálya felőli részen teljes hosszában 1,5 méter széles, parkolásra is alkalmas zúzottköves padka készült.
Dankó Béla országgyűlési képviselő a térség legfontosabb útfejlesztésével, az M44-es út építésével kezdte gondolatai. Ez bekapcsolta Békés megyét a gyorsforgalmi úthálózatba, megnyitva ezzel a könnyebb idejutás, illetve a termékek innen történő elszállításának a lehetőségét. A 426 milliárd forintból megvalósuló út nagyon jól áll, a jövő év elején egészen az M5-ig fogunk tudni autózni rajta. Az M44-M5 csatlakozásaként tervezett szupercsomópont átadása néhány évet csúszni fog. Ez azt jelenti majd, hogy néhány száz méteren kell csak alsóbbrendű úton megközelíteni a felhajtót.
Helyben nagyon fontosak a belterületi utak, illetve azok állapota. Szarvas város önkormányzata mindig kiemelten foglalkozott a belterületi utakkal. Ennek köszönhetően valósult meg a Ligeti út is, ami kiszolgálja a sportpályákat, a Pavilont, illetve a Körös-parti ingatlanokat, így a Liget Hotelt is.
Stranszky Mihály projektmenedzser a kivitelezés folyamatát ismertette a jelenlevőkkel, illetve a sajtó munkatársaival, majd a szalag átvágásával hivatalosan is használatba került a Ligeti út.